вівторок, 23 лютого 2016 р.

Спортивна година

23 лютого проведена спортивна година. Рухливі ігри «Смачного», «День і ніч», «Їстівне - неїстівне», «Горобчики-стрибунчики», «Мишоловки», «Біг з картоплею», «Другий зайвий» сприяли вихованню взаємодопомоги, згуртованості, терпимості, поваги, розвитку спритності, швидкості, кмітливості, уміння працювати у команді.


Конспект спортивної години
Мета: удосконалювати навички бігу, ходьби в колоні,      стрибків на місці, розвивати спритність, швидкість, кмітливість;
виховувати взаємодопомогу, згуртованість, терпиливість до помилок інших, ввічливе ставлення один до одного.
Обладнання: м’ячі
Хід заняття
I.Організація вихованців до заняття
II. Загальнорозвиваючі вправи
III. Рухливі ігри
1.      Гра «Смачного» (діти стоять колом, а в центрі кола- ведучий з м’ячем. Ведучий кидає м'яч будь-кому з дітей, називаючи страви. Дитина повинна спіймати м'яч, сказавши при цьому слова « Смачного!»,якщо гравець забув вимовити «ввічливе» слово,він виходить з гри).
2.      Гра «День і ніч» ( На відстані 2-3 кроків у місці майданчика креслять дві паралельні лінії. З двох боків від них на відстані 15-20 метрів креслять лінії команди, які стоять на лініях у центрі майданчика,повернувшись спиною одна до одної. Одна команда має назву -«День» ,а друга -« Ніч». За сигналом вихователя – день! Команда «Ніч» тікаю в свій будинок, команда «День» наздоганяє їх. Гра повторюється кілька разів, після чого вихователь лічить кількість спійманих дітей у кожної команди. Перемагає команда, у якої більша кількість спійманих гравців(суперників)
3.      Гра «Їстівне- неїстівне»( Вихователь називає будь-який предмет. Якщо він їстівний – учень піднімає руки вперед, якщо неїстівний – руки в сторони. Завдання вихователя- запам’ятати найбільш уважних).
4.      Гра «Горобчики – стрибунчики»  На майданчику креслять коло, посередині якого розташовується «кішка», а всі гравці –«горобчики», що перебувають за межами кола. Горобчики весь час стрибають у коло і вистрибують з нього. «Кішка» намагається спіймати того, хто затримується у колі. Спійманий гравець стає «кішкою», і гра продовжується.
5.      Гра «Мишоловки» Дітей поділяють на дві групи. Одна група,взявшись за руки, утворює коло( «мишоловка»). Друга група розташовується поза колом («миші»). Діти ,що зображають мишоловку, ходять по колу з словами:
Як ці миші надоїли,
Розвелось багато їх,
Все погризли, все поїли,
Як би виловити їх.
Бережіться, мишенята,
Доберемось ми до вас!!!
Діти, що зображують мишоловку, зупиняються,  піднімають догори з’єднані руки:
Мишоловку ми поставим,
Переловимо всіх вас в раз!!!
Миші починають вбігати в мишоловку і вибігати з неї. За сигналом вихователя діти, які стоять у колі, опускають руки і присідають. Миші, що опинилися всередині кола вважаються спійманими і стають поряд тих, хто зображає мишоловку. Гра закінчується, коли спіймано всіх мишей.
6.      Гра « Біг з картоплею» Клас ділиться на дві команди.      Крейдою малюють стартову лінію, через5-6 метрів навпроти кожної команди. Кладуть будь - який предмет. Перші гравці обох команд одержують по столовій ложці і картоплині.
Ставши на стартову лінію, вони повинні взяти в праву руку ложку з картоплиною і за сигналом розпочати біг. Стараючись, щоб картопля не впала,добігти до умовного місця,  а тоді повернутися назад, передати ложку з картоплею наступним гравцям. Самі стають позаду своїх команд.
Якщо картопля впаде, треба зупинитись, підняти її без допомоги другої руки і продовжувати біг.
7.      Гра «Другий зайвий» Діти утворюють коло. Поза ними двоє ведучих . Один  з них – ловець - намагається впіймати (торкнутись) другою рукою, який тікає. Якщо тікаючий став попереду якогось гравця, то цей гравець стає тікаючим і мусить рятуватися від ловця. Впіймавши тікаючого, ловець сам стає тікаючим, а впійманий стає ловцем.


Немає коментарів:

Дописати коментар